Co powinien wiedzieć delegowany pracownik

Każdy pracownik w firmie ma swoje zadania oaz obowiązki. Są one ściśle sprecyzowane i czasami zdarza się że jego obecność jest wymagana przy załatwianiu spraw służbowych na zebraniach z kontrahentem czy innych sprawach wewnętrznych w firmie. W takiej sytuacji kiedy niekiedy musimy wysłać go do innego oddziału firmy znajdującego się w innym mieście czy też do samego kontrahenta który także może pracować lub mieć swoją siedzibę w innej części kraju. Zdarzają się także wyjazdy kilkudniowe oraz praca za granicą przez kilka miesięcy. W takim wypadku powinno się znać swoje praca i wiedzieć jakie wymagania musi dopiąć celu pracodawca by nas gdzieś wysłać. By wszystkiego w tym temacie się dowiedzieć zaleca się zaglądnąć na stronę: dyrektywa w sprawie egzekwowania dyrektywy 96/71/WE
Znajdują się tu wszystkie pomocne wiadomości jakie warto wiedzieć przed dłuższym wyjazdem. Strona jest dodatkowo przeznaczona dla pracodawców.

Dodaj komentarz